Kia Optima EX JF plugin 2017m

Pristatykite savo Optima
Atsakyti
Unte
Pranešimai: 1
Užsiregistravo: 2022-Bal-24 17:11
Miestas: Kaunas

Kia Optima EX JF plugin 2017m

Standartinė Unte »

Kia Optima EX JF plugin 2017m 2.0L/100kw benzinas 50kw elektros variklis, bendrai vidaus degimo variklis ir ev 151kw/205AG.
Automatas 6 pavaru
Baterija 10kw/h (+-50km galima nuvaziuoti EV rezimu, siltu sezonu)
Pliusai:
Kuro sanaudos ~6l/100km vaziuojant misriai, kai jau ev rezimu nevaziuoja.
EV default funkcija, HEV kai baterija nuseda iki ~13% arba ijungiama rankiniu budu, Charge priverstinai pakraunama baterija, kazkur skaiciau jog uztenka 50-70km nuvaziuoti jog pilnai uzkrautu.
Nera greicio limito EV rezime, tai yra galima vaziuoti kad ir 140km/h jei tik ev uztenka galios, kitu atveju jis uzkuria vdv.
Baterija ant max galios (16A) kraunama iki 3h, krovimo lizdas Type1
Erdvus salonas, ypac patenkinti keleiviai ant galines sedynes, net ir auksti zmones nesiskundzia vieta kojoms, gale isties erdvu.
Na ir minusai:
Masina pravaziavom jau ~20K km, tai nepatinka greicio palaikymo sistema, ji veikia lyg ir tvarkingai, bet kaip kuriu momentu as jos neperprantu, pvz magistraleje kalnuotomis vietomis vaziuojant, pakalnen ji stabdo kraudama baterija, o i kalniuka, sumasto lupti ko ne max akseleratoriu numynus.
Kitas niuansas, vaziavus tam tikru greiciu, kokia letesne auto pasitaiko, nuspaudi stabdi, veliau aplenkes bandai grazinti buvusi greiti, tai nesuveikia toks vaizdas resume mygtukas, arba yra lagas kompuose kurie nusprendzia kada masinai greiteti, kartais bando tolygiai didinant greiti gryzti i buvusi greiti, kartais max nuspausto pedalo veikimas, tai ir lieki nesuprates, kas ten negerai. Tai praktiskai greicio palaikymo sistema naudoju tik greitkeliuose, kai nera itin intensyvus eismas, nes su tokiu resume veikimu nusibosta ta masina gaudyti ir spelioti kaip ji vaziuos.
Kondicionavimas, gal tai del hibridines sistemos, gal ne, bet auto rezimas kazkoks nesusipratimas, vesina toks vaizdas visada ant eco rezimo, be kondiskes, tai vasara siltesne diena sedi ir kaisti, ziema panasiai tik su siluma, kaista kazkur ties vairu, galva (apeliuoju i auksti tarp grindu ir stogo), bet pamirstamos kojos, tai sprendimas paprastas, varinejam ant manual rezimo, tada ir vejelis norimo greicio pucia, norima temperatura salone, ir pucia ten kur pageidauji, lieka tik laipsnius pasireguliuoti.
Mazas minusas valytuvai, bet nepatinka ju ijungimas, svirtele jungiama i virsu, kai kitoje dalyje mano vairuojamu auto zemyn.
Optima EX Plugin Hybrid
Atsakyti

Grįžti į