2.0 CRDI pašalinis garsas užvedant

Klausimai, susiję su varikliais
Atsakyti
infobitas
Pranešimai: 52
Užsiregistravo: 2017-Kov-09 07:42
Miestas: Šiauliai

2.0 CRDI pašalinis garsas užvedant

Standartinė infobitas »

Gal kas susidursite su panašia problema, kokia buvau susidūręs aš, gal kam praves.
Po ilgesnio stovėjimo bandant užvesti 2.0 CRDI (2011 m. Sportage) kartais pasigirsdavo pašalinis garsas (kaip čirškimas), kuris po poros sekundžių dingdavo.

Problema buvo paskirstymo grandinės įtempėjo. Variklis turi 2 paskirstymo grandines, kiekviena grandinė turi hidraulinius įtempėjus. Vienas iš įtempėjų nebelaikydavo tepalo slėgio ir ilgiau pastovėjus atsipalaiduodavo. Užvedant garsą sukeldavo neįtempta grandinė. Po 2 - 3 sekundžių tepalo siurblys sukeldavo slėgį ir grandinė vėl įsitempdavo, todėl  garsas dingdavo.

Buvo keičiamas paskirstymo grandinių komplektas. Remontas ne toks ir paprastas, reikia atidaryti vožtuvų dangtelį ir nuimti karterio dangtelį bei apatinę dalį, kad nuimti grandinės dangtelį.

Remontą darė KIA servisas Šiauliuose, su tepalo pakeitimu kainavo ~ 800 Eur. Darbus atliko per 2 dienas.
Vienas vairuotojų grupės narių rekomenduotas servisas būtų padaręs geru 100 Eur pigiau, bet paprašė mašiną palikti savaitei, tai teko atsisakyti.
Tuo pačiu verta atkreipti dėmesį į tepalo siurblį, meistras sakė, kad problemų būna ir su juo. Dažniausiai siurblys stovi taip pat  po grandinės dangteliu, sukamas per keturkampę ašelę. O ta ašelė kartais sudyla (panaši problema būdavo kai kuriuose TDI 2.0 variklių modifikacijose). Mano atveju siurblys stovi visai kitoje variklio pusėje sukamas per dantratį.
Kia Sportage SL GLS (EX), 2011, 2.0 CRDI, Automatas, AWD
Atsakyti

Grįžti į