Galinių spyruoklių keitimas

Važiuoklės remontas
Atsakyti
infobitas
Pranešimai: 47
Užsiregistravo: 2017-Kov-09 07:42
Miestas: Šiauliai

Galinių spyruoklių keitimas

Standartinė infobitas »

Kia Sportage SL turi tokią problemą, kad laikui bėgant "sėsta" galinės spyruoklės, galas gali pažemėti 2 - 3 cm. Susėdus spyruoklėms prastėja automobilio amortizacija, pakaba tampa kietesnė, keičiasi ratų geometrija.

Jei automobilis su garantija - pasiekus tam tikrą susėdimo ribą spyruokles keičia pagal garantiją. Pas mane garantija jau negaliojanti. Beveik prieš metus keičiau spyruokles KIA centre, tačiau naujos spyruoklės apčiuopiamo rezultato nedavė.

Jei automobilis varomas dviem ratais - išeitis yra spyruokles dėti nuo 4WD modelio, jo galas sunkesnis 70 - 80 kg ir spyruoklės eina stipresnės. Jei automobilis 4WD - išeitis dėti Lift-Up spyruokles.

Man vasarą tenka užsidėti ir dviračio laikiklį su dviračiais ant kablio. Esant didesniam apkrovimui (pilnas bakas, daugiau keleivių) galas susileidžia beveik iki arkų. Pas mane 4WD modelis, todėl įsigijau spyruoklių komplektą "Eibach Pro Lift Kit". Komplekte buvo visos 4 spyruoklės. Užsienio parduotuvėse mačiau ir 2 spyruoklių komplektus, deja pas mus tokio įsigyti neradau. Originalios spyruoklės pagamintos iš 12 mm, Eibach - iš 15 mm metalo. Kaip ir originalių spyruoklių - komplektai yra skirtingi 2WD ir 4WD modeliams.

Rezultatas toks - kad galas pasikėlė ~ 3 cm, automobilis tapo šiek tiek minkštesnis, bent jau man ir vizualiai atrodo geriau.
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Kia Sportage SL GLS (EX), 2011, 2.0 CRDI, Automatas, AWD

Atsakyti

Grįžti į